Publicitat
Societat · 3 de Febrer de 2012. 09:02h.

S'ha exagerat amb la nevada?

13 Comentaris

Publicitat
#3 Montse, Barcelona, 06/02/2012 - 22:31

Amic Ricard, vostè pot ser comunista, feixista, hinduista o el que li vingui de gust, només faltaria.
El que no és vostè és perillós, no pateixi.
Per cert, la sal no es llença per llevar la neu, com prou hauria de saber, sinó per evitar que l'aigua i la humitat es glacin.
Passi-ho bé.

#3.1 Ricard, Barcelona, 07/02/2012 - 03:09

Bé doncs, si no eren nervis, només era mala fe? Si no hi ha aigua, ni neu, ni res que es pugui glaçar i els avis acaben relliscant amb la pròpia sal, continua sent un dispendi i un atemptat ecològic. Gràcies de nou i igualment.

#3.2 Martinet, Dresden, 07/02/2012 - 08:35

El que ha sigut una estupidesa és tirar sal al teu carrer, Ricard, que deus compartir amb en Joan de Gràcia, perquè no ha impedit que anéssiu relliscant d'allò més. Aquesta sal si que ha estat malaguanyada.
Poca sal has trepitjat tu, que dius que llisca.
Tanca la tele i agafa un bon llibre, home.

#3.3 Martinet, Dresden, 07/02/2012 - 08:45

L'únic que actua de mala fe des del començament ets tu, Ricard, i aquest alter ego teu o deixeble, tant me fa, del tal Joni.
Si d'alguna cosa anem sobrats a Catalunya és de fantasmes.
Potser que ho aprofitem com van fer a Transilvània amb el turisme, què et sembla?
Guanyaries més que d'intoxicador.

#3.4 Ricard, Barcelona, 07/02/2012 - 18:50

A veure, un a un, no s'amunteguin. Si em dediqués a veure la tv tant com dieu, no hagués sortit de casa, doncs aquest és el missatge que transmetien. Encara no ho heu entès? Gràcies pels bons desitjos. És un plaer parlar amb gent com cal.

#2 Ricard, Barcelona, 06/02/2012 - 04:36

No s'ha exagerat, s'ha fet un alarmisme /sensacionalisme digne del Salvame, especialment als mitjans. D'altra banda, si la solució al fred i la neu és que tothom es quedi a casa no ens cal un conseller ni una conselleria d'interior. Ja el podem retallar i tot això que ens estalviem.

#2.1 Montse, Barcelona, 06/02/2012 - 09:14

Quina llàstima que no hagi estat un caos, oi, senyor Ricard?

Quina pena que hi hagin escampat sal arreu, oi?

Quin desengany que ningú no hagi pres mal, oi que si?

Quina oportunitat perduda per muntar sidral.

Un altre cop serà, continuï mirant la tele que sovinteja.

#2.2 Ricard, Barcelona, 06/02/2012 - 20:38

Sí Montse, sí. Sóc un perilós comunista, què coi, un terrorista esperant a que els trens xoquin, els ponts es trenquin i la façana d ela Generalitat s'esquerdi. I tot això per opinar que s'ha exagerat en la comunicació. Apa, bona nit i tapa't. La paranoia convergent no té remei.

#2.3 Ricard, Barcelona, 06/02/2012 - 20:41

Per cert, tirar sal quan no hi ha neu és una estupidesa, un dispendi econòmic i un problema ecològic. Pel que fa al teu estat de nervis, potser es deu al complexe de culpabilitat per algun "sidral" anterior? Jo em limito a veure, opinar i punt, Puc? gràcies, molt amable per la teva magnanimitat.

#2.4 Joni, La Desgavellada, 07/02/2012 - 07:43

Ricard, gracies a aquestes grans nevades jo m'he pogut inflar de fer hores extres tirant sal per la carretera, i a 20€ l'hora nomes per anar fent de copilot i sense patir gens de fred amb un camio, la veritat ja pot anar nevant o el que sigui

#2.5 Siscu, Artesa de Segre, 09/02/2012 - 18:23

El llest de'n Ricard de Barcelona te la gosadia de dir: "Per cert, tirar sal quan no hi ha neu és una estupidesa", el que demostra que no te cap experiencia en circular per carreteres glaçades. Sr. Ricard, molt pitjor que la neu, és el gel, i més quant no te l'esperes perque te'l trobes de sobte.

#1 Joan, Bcn (Gràcia), 03/02/2012 - 19:05

Qui digui que no, simplement és per que recolza a CIU, i res més, perrque la cagada ha estat monumental!!!

#1.1 Quanta raó tens, nano..., 05/02/2012 - 00:58

La TEVA cagada ha estat monumental.